piątek, 19 września 2014

Dzień 22

TAG: 40 pytań kosmetycznych

 
Heej! Dzisiaj będzie TAG- 40 pytań kosmetycznych. Zapraszam do czytania i odpowiedzenia na te pytania :)
 
1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Twarz myję dwa razy dziennie- rano i wieczorem.
2.Jaki masz typ cery? (sucha, tłusta, mieszana)
Mam suchą cerę, nawet bardzo suchą.
3.Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Żele do mycia twarzy z BeBeauty, z Biedronki. Jak dla mnie najlepszy jest ten różowy.
4.Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak.
5.Jaka to marka?
Różnie, bardzo lubię peelingi z Tołpy.
6.Jakiego kremu do twarzy używasz?
Krem regenerujący naczynka z Tołpy.
7.Czy masz piegi?
Tak i bardzo je lubię.
8.Używasz kremu pod oczy?
Tak, używam. Nawet o nim pisałam http://kosmetykizvanillia78.blogspot.com/2014/08/dzien-6.html
9.Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Nie, nigdy nie miałam trądziku i bardzo rzadko cokolwiek wyskakuje mi na twarzy.
10.Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?
Nie.
11.Jakiego podkładu używasz?
Zamiast podkładu używam kremów koloryzujących- akurat teraz używam kremu dd http://kosmetykizvanillia78.blogspot.com/2014/09/dzien-14_6.html
12.Co z korektorem?
Korektora używam jedynie pod oczy, ale nadal nie znalazłam idealnego.
13.W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy? (ang. Do you know your undertone color?)
Mam bardzo jasną cerę, a jeśli chodzi o to, czy mam bardziej żółty czy różowy ton, to niestety różowy.
14.Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Sztuczne rzęsy jak dla mnie są spoko, jeśli są zakładane na jakieś większe wyjście.
15.Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Tak.
16.Jakiej maskary teraz używasz?
L'oreal Volume Milion Lashes oraz Wibo Growing Lashes.
17.Sephora czy MAC?
MAC.
18.Masz kartę pro do MAC?
Nie.
19.Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzle.
20.Używasz bazy pod cienie?
Na co dzień nie używam cieni, ale jak już używam cieni, to baza jest obowiązkowa.
21.Używasz bazy pod makijaż?
Nie.
22.Ulubiony kolor cienia do powiek?
Beż.
23.Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Kredka, jeśli eyeliner to w żelu lub w pisaku.
24.Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?
Rzadko, bo nie maluje codziennie kresek.
25.Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?
W sumie to nic o nich nie sądze.
26.Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie.
27.Ulubiona szminka?
Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie, bo wszystkie moje szminki uwielbiam.
28.Ulubiony błyszczyk?
Z tym pytaniem mam to samo jak z poprzednim.
29.Ulubiony róż?
Mój ulubiony róż to ten z Bourjois http://kosmetykizvanillia78.blogspot.com/2014/09/dzien-18.html
30.Kupujesz kosmetyki na Ebay/ allegro?
Ostatnio zamówiłam kosmetyki na allegro.
31.Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak.
32.Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie, nie kupuję.
33.Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Tak, mam w planach zrobić kurs wizażu podczas studiów.
34.Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Nie, jak nakładam makijażu staram się to robić perfekcyjnie.
35.Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Jest parę takich rzeczy, ale najgorsze to ciemniejsza konturówka niż szminka i takie "zwęglone" grube brwi.
36.Lubisz kolorowe makijaże?
Lubię, jeśli są odpowiednie do okazji i są dobrze zrobione. Niestety większość osób wygląda w kolorowych makijażach tandetnie.
37.Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Nie śledzę gwiazd, więc nie wiem.
38.Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Szminka.
39.Czy wychodzisz z domu, bez makijażu?
Tak.
40.Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Tak.
41.Która firma kosmetyczna jest wg Ciebie najlepsza?
Jest bardzo dużo dobrych firm kosmetycznych i nie potrafię wybrać najlepszej.
42.Co sądzisz na temat wizażu/makeupu?
Jest to bardzo fajna sprawa. Można poprawić swoje niedoskonałości, a uwydatnić swoje atuty. :)
 
I to już koniec, bardzo fajnie odpowiadało mi się na pytania. Zapraszam do komentowania :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz