wtorek, 16 września 2014

Dzień 19

Puder prasowany BeBeauty


Heej! Mam dla Was dzisiaj recenzję produktu z Biedronki- pudru prasowanego Ultra Mattifying Modelling Powder z BeBeauty. Kupiłam go za 9,99zł i mam go w kolorze 01 NATURAL. 


Puder ma za zadanie zmatowić naszą cerę i utrwalić cały makijaż. Zacznę od tego, że puder ma bardzo fajną konsystencję. Ten kolor, który mam jest jasny, jednak nie ma dobrego krycia. Bardzo fajnie utrwala makijaż i ładnie go wykańcza. Jednak nie zauważyłam, żeby zmatowił cerę. Nie potrzebuję dużego matu, więc jak dla mnie jest dobry. Jednak jeśli macie cerę tłustą lub mieszaną, to nie będzie dla Was dobry produkt. 



Opakowanie produktu jest bardzo ładne. Czarne, matowe z białymi napisami; lubię takie minimalistyczne opakowania. Jednak jak to matowe opakowania, szybko się brudzi. W środku jest lusterko i gąbeczka, dzięki temu można go spokojnie zabrać ze sobą, do torebki.


Uważam, że jest to produkt dobry, jeśli ktoś ma cerę suchą. Nie spełnił tego, co producent napisał na opakowaniu. Dla kogoś z cerą mieszaną lub tłustą nie polecam go. Nie powalił mnie na kolana i dla mnie o wiele lepszy jest puder z Manhattanu. Jestem ciekawa Waszych opinii, zapraszam do komentowania! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz