wtorek, 2 września 2014

Dzień 12

Serial: "Young & Hungry"


Heej! Podczas wakacji szukałam jakiegoś bardzo fajnego serialu komediowego. Znalazłam serial " Young & Hungry"


 Gabi, która jest blogerką- kucharzem, szuka pracy. Zatrudnia ją Josh, przemysłowiec z branży technologicznej....


Serial ma fantastyczną obsadę: Emily Osment, Jonathan Sadowski, Aimee Carrero, Rex Lee, Kym Whitley, Mallory Jansen. Nie zmieniłabym żadnego aktora. Plusem tego serialu jest to, że jest dopiero pierwszy sezon, dzięki czemu jesteśmy na bieżąco z widownią w USA. Już jestem po całym sezonie i szczerze, to jestem tak zaskoczona zakończeniem, że czekam na drugi.  


Jest to bardzo zabawny serial, który zaskoczył mnie już pierwszym odcinkiem. Jest też bardzo oryginalny, jeszcze nie słyszałam o serialu, o podobnej tematyce. Polecam Wam bardzo ten serial. W dodatku nie trwa on długo- 22 minuty. Zapraszam do komentowania i obserwowania. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz