czwartek, 4 września 2014

Dzień 14

TAG: Back to school


Heej! Dziś miał być ulubieniec tygodnia, jednak ten post pojawi się jutro. Zamiast tego będzie TAG. Szkoła się zaczęła i pomyślałam, że będzie to fajny i szybki post. Tak więc zaczynamy:

1. Do jakiej klasy/ szkoły idziesz w tym roku? 
Właściwie to już jestem w 2 klasie Liceum Ogólnokształcącego.
2.Czym się ekscytujesz/denerwujesz w tym roku?
Denerwuję się rozszerzoną matmą, zawsze myślałam ,ze jestem z niej dobra, ale trafiłam na bardzo wymagającą nauczycielkę (9 stron zadań pierwszego dnia szkoły). Ekscytuję się jak na razie tylko półmetkiem.
3. Co jest Twoim ulubionym momentem w szykowaniu się do szkoły?
Jak się nad tym zastanawiam, to jest to makijaż i ubieranie się. 
4. W której klasie zaczęłaś się malować?
W pierwszej klasie gimnazjum zaczęłam malować rzęsy, no i malowałam usta błyszczykiem.
5. Skąd bierzesz inspiracje do swoich stylizacji do szkoły?
Nie szukam inspiracji, kiedy chodzę na zakupy, to kupuję to co mi się podoba. 
6. Co jest Twoim ulubionym trendem w ubieraniu się w tym roku?
Może to nie trend, ale w tym roku bardzo podoba mi się szary kolor. Uwielbiam go we wszystkim.
7. Jaki jest Twój ulubiony sklep z przyborami szkolnymi?
Kupuję przybory w Realu, Empiku.
8. Co wolisz, plecak czy torebkę?
Torebka.
9. Wymień 3 rzeczy, które bierzesz ze sobą do szkoły? Niekosmetyczne.
Długopis, klucze, telefon.
10.  Wymień 3 rzeczy, które bierzesz ze sobą do szkoły? Kosmetyczne.
Balsam do ust, szminka, którą mam na ustach i jakiś zapach.
11. Co jest Twoim ulubionym produktem do stylizacji włosów? Jaką fryzurę nosisz do szkoły?
Nie mam ulubionego produktu, a włosy nosze rozpuszczone lub spięte w koka oraz kucyk
12. Jakich kosmetyków używasz do makijażu do szkoły?
To zależy od dnia i tego na co mam ochotę. Najczęściej używam krem cc, korektor rozświetlający, puder ryżowy, bronzer, cień do brwi, tusz do rzęs, szminka.
 13. Jakie ubrania nosisz do szkoły?
 Wszystko zależy od pogody i pory roku (oczywista oczywistość). Może powiem o tym, co zakładam kiedy jest jesień. Są to spodnie rurki, sweter, t-shirt, koszula. Do tego mój zegarek CASIO, bransoletka Dedicante i naszyjnik. 
14. Kto ma odpowiedzieć na te pytania.
Chcę żeby odpowiedzieli na nie wszyscy, którzy chcą. Jednak jest jeden blog, gdzie chciałabym zobaczyć odpowiedzi: http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/. 

Zapraszam do komentowania :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz