piątek, 29 sierpnia 2014

Dzień 8

Szminki z H&M


Heej! Dziś przychodzę do Was z recenzją szminek z H&M. Jest to pięciopak malutkich szminek, każda po 1,40g. Taki zestaw kosztuje 19,90 zł. Powinien być jeszcze dostępny.


W opakowaniu jak już pisałam mamy pięć różnych kolorów, szminki trochę różnią się od siebie, więc będę je opisywać po kolei. Jednak co łączy je wszystkie to bardzo duże nasycenie koloru i kremowe wykończenie. Nie mają drobinek. Nie mają zapachu.

1.Najjaśniejszy kolor to PALE PINK. Jest to bardzo bardzo jasny różowy. Jak dla mnie za jasny, więc prawie nigdy jej nie nosze. Nie wybiela zębów optycznie. Trzyma się ok. 4-5 godzin.



2.Następny kolor to PINK. To taki cukierkowy róż. Kojarzy mi się z Barbie. Również nie wybiela zębów optycznie. Jednak utrzymuje się krócej ok. 3 godziny.



3. Trzeci kolor, jeden z moich ulubionych, to CORAL. Bardzo ładny koralowy kolor. Mogę powiedzieć, że jest on idealnym koralem. Niestety też nie wybiela zębów optycznie. Podobnie jak poprzednia szminka utrzymuje się ok. 3 godziny. 



4. Kolejny kolor to HOT PINK. Jest to żywa fuksja. Ślicznie wygląda na ustach. Wybiela zęby optycznie i trzyma się na ustach ok. 5 godzin.
 


5. Piąty kolor to mój zdecydowany ulubieniec- RED. Śliczna krwista czerwień. Wybiela zęby optycznie i trzyma się najdłużej ze wszystkich szminek ok. 5-6 godzin. 




Kiedy kupowałam te szminki nie oczekiwałam dużo. Zaskoczyły mnie one bardzo pozytywnie. Są one lepsze jakościowo od niektórych szminek  z drogerii. Jeśli szukacie podstawowych kolorów szminek, a nie chcecie kupować dużych, bo wolicie małe, które są idealne do torebki lub w podróży, to polecam te. :) Zapraszam do komentowania i obserwowania. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz