piątek, 22 sierpnia 2014

Dzień 1

Haul kosmetyczny


Wczoraj wybrałam się na zakupy i chciałam Wam dzisiaj pokazać co trafiło w moje ręce!


Pierwszym sklepem była osiedlowa drogeria należąca do sieci sklepów 'Kosmeteria'(http://www.kosmeteria.com.pl/). Tam znalazłam Glam Bronze z L'oreal Paris. Kosztował on zaledwie 36,99 zł, więc uznałam, że jest to naprawdę super cena jak za kosmetyk tej firmy. 


Drugim sklepem był oczywiście Rossmann. Kupiłam tam KremBB z Under20, który był na promocji i zapłaciłam za niego 11,19 zł. Kupiłam też tint z Maybelline Superstay 10h za 9,89 zł. Jest on już wycofywany ze sprzedaży więc jego cena bardzo zmalała.


Następnie w Biedronce była promocja na kosmetyk. Kupiłam puder matujący z BeBeauty za 9,99 zł; rozświetlacz z Ladycode za 3,00 zł oraz Krem do rzęs z L'biotica za 5,00 zł.


Już na koniec w sklepie wszystko za 5 zł, kupiłam lakier piórkowy z Cristhine.




To wszystko co udało mi się kupić. Jestem bardzo zadowolona ze swoich zakupów. W planach mam zrobienie recenzji tych kosmetyków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz