niedziela, 24 sierpnia 2014

Dzień 3

Szminka Barry M Touch of magic

Recenzja


Heej! Dziś chcę Wam opowiedzieć o szmince z Barry M. Kupiłam ją za 22,90 zł na stronie internetowej http://mintishop.pl/. 


Na wstępie powiem Wam, że uwielbiam szminki. Są one najliczniejszą grupą w mojej toaletce. Więc kiedy zobaczyłam szminkę, która ma zmieniać kolor na ustach, to musiałam ją mieć. 



Szminka jest w bardzo ładnym, czarnym, matowym opakowaniu. Nie pachnie zbyt ładnie, ale nie jest to najważniejsze. Producent mówi, że szminka na każdych ustach będzie wyglądać inaczej. I to jest prawda. U mnie ma kolor przepięknej żywej fuksji. 


Moim zdaniem szminka jest doskonała. Jest bardzo trwała. Utrzymuje się przez wiele godzin. Ostatnio miałam ją na sobie od rana do wieczora i tylko raz ją poprawiałam. Ciężko jest ją zmyć. Najlepiej radzi sobie z nią oliwa z oliwek.
 

Jeśli szukacie szminki oryginalnej, gdzie nikt nie będzie miał identycznego koloru, to polecam serdecznie.:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz