poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Dzień 4

TAG: 50 przypadkowych pytań

Heej! Dzisiaj stwierdziłam, że nie będzie o kosmetykach. Postanowiłam zrobić TAG, żebyście się czegoś mogli o mnie dowiedzieć :) Tak więc zapraszam!


1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Telefon i klucze do domu. Bez tego nigdy nie wychodzę.
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
H&M 
3.Czy lubisz pływać ?
Nie i tak szczerze to nawet nie za bardzo umiem pływać (oprócz pływania na grzbiecie- to wychodzi mi fantastycznie) 
4.Masz jakieś fobie ?
Może to nie fobia, ale brzydzę się owadów i węży. 
5.Pijesz kawę ?
Piję, ale nie codziennie. 
6.Co robiłeś o 24:00 ?
Rozmawiałam z przyjaciółką. 
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak. 
8.Często piszesz smsy ?
Tak. Piszę codziennie. 
9.Czytasz książki ?
Oczywiście. Jestem w trakcie czytania "Bóg nigdy nie mruga" 
10. Masz duży pokój ?
Mój pokój jest średni, duży nie jest, a do małych też nie należy. 
11. Kiedy masz urodziny ?
09.05 
12. Jakich piosenek słuchasz ?
Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho. Nie ograniczam się. 
13. O której chodzisz spać ?
W wakacje około 2, w roku szkolnym 23-24. 
14. Malujesz paznokcie ?
Tak. Mam sporo lakierów i kiedy moje paznokcie nie są w kiepskim stanie to maluję je. 
15. Twoje największe marzenie ?
Podróże po świecie.
  16. Co lubisz robić ?
Najbardziej lubię spać. A jeśli nie spać to spotykać się z przyjaciółmi. 17.Jesteś leniem ?
Tak. 
18. Czego sie boisz ?
Samotności i chorób. 
19. Umiesz śpiewać ?
Uważam, że potrafię śpiewać. Kiedyś śpiewałam w zespole taneczno-wokalnym oraz w chórze szkolnym.
20. Zjadłabyś cytrynę ?
Tak. 
21. Facebook vs Twitter ?
Facebook. 
22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Facebook, Youtube, Blogger. 
23. Ulubiona piosenka ?
"Kiss Me"- Sixpence None The Richer
 24. Dużo śpisz ?
Żeby się wyspać muszę spać 12 godzin, więc tak.
25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Kiedy jest jakaś duża impreza to oglądam piłkę nożną, siatkówkę i piłkę ręczną. Jednak najbardziej lubię oglądać lekkoatletykę. 
26. Ulubiony sportowiec ?
Tomasz Majewski
27. Masz jakieś hobby ?
Taniec i oczywiście kosmetyki. 
28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Tak. 
29.Masz skejpa ?
Mam i bardzo często z niego korzystam. 
30.Co lubisz pić?
Soki i wodę.
31.Ulubiony owoc ?
Mango, maliny i grejpfruty. 
32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Cwaniactwa.
33.Zbierasz coś ?
Nie. 
34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
Dokładnie nie wiem około 300.
35.Lubisz jak robi Ci się zdjęcia ?
Raczej tak. 
36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Nie. Wszyscy mówią mi po prostu Agata. 
37.Masz rodzeństwo ?
Tak, brata.  38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Lubię chodzić do szkoły ze względu na znajomych. 
39. Malujesz sie ?
Tak. 
40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Zależy od dnia. 
41.Kolor ścian w pokoju ?
Fioletowy. 
42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Oglądam wszystko, tak szczerze to jestem trochę uzależniona od yt.
43.Jesteś wolna ?
Tak. 
44.Jakie masz teraz włączone strony ?
Blogger i yt. 
45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
Umawiałam się z moją przyjaciółką. 
46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Frędzel :) 
47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Czarna.
48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Pisałam na bloga. 
49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Biologia. 
50. Ile w dzień pracy/szkoły zajmuje Ci się wyszykowanie ?
40-50 minut. :)

I to już wszystko, mam nadzieję, że wytrwaliście do końca. Dziękuję i do zobaczenia jutro. :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz